Hør på meg Carl Ivar

Ingen kan få alt man ønsker seg. Det burde du ha lært nå, jeg mener, du har jo levd en stund.  
Jeg forstår at du har veldig lyst til å være eldreminister. Men det ble ikke deg. Ta det som en mann, og slutt med å sutre til media. 
Jeg forstår skuffelsen og alt det der. Jeg er tross alt ordførerkandidaten som ikke kom inn i kommunestyret. Det føltes litt sårt, ja.  Men jeg var første mann til å gratulere hu på lista vår som tok plassen “min”.  Jeg håper og jeg klarte å høres glad ut da jeg gratulerte Store Søster med kommunestyreplassen (for et annet parti) etter å ha gjort kometkarriere i lokalpolitikken.

2 kommentarer
    1. Jeg stemmer av og til Frp og mener den mannen er utgått på dato. Vanskelig å ta inn over seg sikkert, men sånn er nå det. Hans litt belærende ovenfra og nedad “attitude” passer ikke inn lenger.

    2. realismus: Jeg stemmer aldri Frp. Er medlem i Rødt. Men i denne saken er det ikke politikken som irriterer meg – men at Carl I Hagen sutrer høylutt i mediaover at alt ikke dreier seg om han. Nå er det eldreministerposten. For ikke så lenge siden var det Nobel komiteen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg