Kloke Frodith.

Kloke Frodith deler et dikt på bloggen sin i dag.  Innlegget kan du lese her_

http://frodith.blogg.no/1518596591_noen_andres_sko_.html

Hun skriver at ingen kan gå noen andres skritt. Ingen kan gå i noen andres sko.  Og det er jo sant.  men for tiden er det akkurat det jeg skulle ønske.  At noen kunne ta på seg mine litt skjeve vinterstøvler og vandre av sted og gjøre alt jeg burde skulle og må får gjort.  At noen bare kunne ordne opp i livet mitt, gjøre alle tingene, jeg skulle ha gjort og holdt hjulene mine i gang mens jeg lå under pelspleddet på sofaen og bare hvilte og sov.  

 

4 kommentarer
    1. Ååå, tusen takk for koselige ord 🙂 Det varmet <3 Man skulle av og til ønske man kunne ta litt av byrdene også, men det lar seg ikke gjøre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg