O lykke

I går kveld  sveipa jeg innom “Gis bort” annonsene på Finn.  Og sa fant jeg ut at ei dame ikke så langt fra Hønebyen skulle gi bort en stor bunke interiørblader.  Jeg sendte en melding om at jeg godt kunne overta de bladene hvis ingen alt hadde fått dem, Og heldige meg, de ble mine.  
Gamle Gubben Grå hentet de for meg i dag, så nå har jeg sittet i hele kveld og virkelig kost meg.  Med saks og ringpermer har jeg sittet og bladd, klippet og systematisert.  Jeg elsker det.  Alle gode ideer blir satt i permer og matoppskrifter blir lagt i en stor kurv i bokhylla,  Hverdagslykke..
Det var 51 blader, og selv om jeg har sittet i hele kveld og ni-kost meg, har jeg fremdeles mange blader igjen, så det blir nok ei kosestund i morgen også.  Gleder meg.

Gamle Gubben Grå hentet også bildet mitt som har vært på utstilling på Veigin kultursenter. Nå må jeg få kjøptramme og få det opp på veggen. Jeg, kunstner.  Det er ikke hverdagsopplevelse -men en opplevelse som gjør meg stolt og glad.

7 kommentarer
    1. Nå blir det bare kos framover 🙂 Var det dere som var på tur ved brua på Veme i ettermiddag? Synes jeg så dere når jeg kjørte hjem fra jobb.

    2. Jepp, litt av et grisevær der valgte på turen 😉 Jeg bor i andre enden av denne sideveien. Går ofte tur utover, men snur som regel på toppen av bakken med svingene ned mot brua. Bilene kommer så fort og gjerne i innersving der, da er det ikke så enkelt på tur med fire hunder.

    3. Lillian: Været var helt greit. Det var godt å komme ut. Den veien virket ikke som en vei det lønner å kjøre for fort i – innersving eller ikke. Masse sprekker og telehiv- Men skjønner at det kan være en utfordring og gåder med 4 hunder. Han v har nå er så gammelog stivbeinetathan i grunn går pent.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg