I dag fungerer jeg på ren vilje…

Jeg er utrolig sliten nå.  Lang dag på onsdag og 17. mai feiring i går.  Lønnsforhandlinger og familieselskapeligheter.  
Da klokka ringte ble jeg bare rolig liggende. 
Gamle Gubben Grå røska bort i meg litt seinere, Brit du må stå opp. Så jeg prøvde så godt jeg kunne, men det tok 25 minutter å komme seg ut av senga og 20 minutter på badet.

Men jeg skal på jobb.
Skal jobbe i hvitt. Det jeg er sykmeldt fra, men så gjerne vil tilbake til..
Hele kroppen verker, hodet er tungt. Men om få minutter kommer jeg til å gå ut døra og på jobb.

Sist jeg skulle arbeide i hvitt streiket ryggen, og jeg måtte ringe og melde meg syk. Men i dag skal jeg gjennomføre.  
Jeg biter tenna sammen og går på. Man kommer langt med ren vilje når kroppen egentlig ikke orker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg