Lange late feriedager

Lever fremdeles godt på minnene om en deilig avslappende sommerferie som dessverre gikk alt for fort.  Ser på alle bildene, minnes alle turene med hundene og Gamle Gubben Grå og drømmer meg tilbake.  

Bildet er fra Frisvannet innerst i Strømsoddbygda.  Et sted jeg snublet over i fjor, og som er et av de mest idylliske fotomotiv jeg kan tenke meg.  Vi var der en dag i ferien, og det var like idyllisk i år som i fjor.  
Vi er lovet en fin høst, og jeg har lovet meg selv at jeg skal ta grep slikat jeg får til noen gode opplevelser i hverdagen også når det ikke er ferie.  Har kanskje ikke lykkes så godt med det denne første arbeidsuka, men jeg var da ute med kameraet en ettermiddag og fikk tatt noen bilder, helsebot for sjelen.  Jeg fikk og med meg Gamle Gubben Grå og hundene på en tur en ettermiddag etter jobben.  Så litt flink er jeg, men jeg skal bli bedre.  

2 kommentarer
    1. frodith: jada, det er nok ikke lenge før alle forsetter er glemt og jeg arbeider lange dager og sovner før hodet treffer pura. Men jeg gikk på en smell i vinter. Jeg må begynne åta hensyn til meg selv. For selv om jeg er redd for å bli gammel ønsker jeg å leve lenge

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg