Årets første juletre….

Jeg var i god driv på E16 da jeg oppdaget det sånn helt ytterst i høyere del av synsfeltet.  Der, langt der nede under veien rett før den blir til brua over Begna.  I en rekkehushage på Glederud står et juletre og skinner.  
Det er 6. november. Grasplener og enkelte åkrer er fremdeles grønne.  Gradestokken viser 6 varmegrader.  Jeg har ennå ikke tyvsmakt på sesongens første marsipangris, før andre altså har tent juletreet i hagen.  

Jeg kritiserer ikke.
Jeg vet ikke hvorfor dette juletreet dukket så tidlig opp i denne rekkehushagen.  Kanskje har eieren de godeste grunner i verden.  Jeg bare konkluderer med at årets første juletre har dukket opp.

4 kommentarer
    1. Litt vel tidlig, synes jeg. Men de synes muligens det er blitt så mørkt og trist om kveldene at det er godt å se ut på noe litt lysere enn bare svarte natta fra sekstia om ettermiddagen! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg