Kunsten å kose seg…

Sofie Caroline Nilsen, Sofienils1, har klart å holde seg på toppen av bloggtopplista også i dag.
Hun og kjæresten har vært på restaurant. og kost seg sammen.. Men de er slike travle mennesker som ikke har ro i rumpa, så selv en restaurant-date er over på 40 minutter.

Gamle gubben grå og jeg er flinke til å kose oss, selv om også jeg kan sluke maten litt fort når den står foran meg….
Det er viktig å kunne kose seg i hverdagen.  Man må ikke alltid ut på restaurant eller gjøre noe ekstravagant for å kose seg.  Noen vannmelonbiter, litt jordbær og en god stol på trammen er alt som skal til her i huset.
Ha en fin dag.

3 kommentarer
    1. Vi koser oss mye hjemme vi også. Men vi har egentiig gjort det i 20 år nesten, så jeg er glad vi har fått inn en del restaurantbesøk i det siste, for da koser vi oss på en litt annen måte 🙂 Men ikke kommer JEG på toppen av listen av den grunn…Hm..

    2. Jeg får høre at jeg spiser som ei bikkje, og kaster innpå maten, haha. Er liksom så kjedelig å spise og vil heller bruke tida til noe annet, men er nok litt viktig å kose seg med den. Sånt du viser der er sånn typisk kosemat.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg