Syk av pupper, og ønsker for året…

Sophie Elise får trone der øverst på bloggtoppen med puppene sine, eller i grunn uten puppene sine. Greia er jo at hun har operert vekk 300 g silikon fra hver pupp. Og som jeg så i går, etter snart en uke med innlegg om pupper klarer jeg ikke å finne på noe mer å si om puppene mine.

  • Isabell Raad, fremdeles på andreplass, har skrevet opp sin “bucket list” for 2019, som jeg forstår er en liste over hva hun ønsker å få gjort i løpet av 2019. Sånt er gøy!
  • Nå står hverken det å hoppe i fallskjerm, feire Valentin i Paris eller leie leilighet i LA på lista mi, men folk er forskjellige, og har forskjellige ønsker. Disse drømmene høres jo fine ut, bortsett fra fallskjermhopping.  Det er definitivt ikke på min ønskeliste.  Ta lappen og kjøpe bolig har jeg gjort for mange år siden. Men det er jo ønsker og planer mange på alder med Isabell har. Fornuftige planer.

Så var det lista mi da.

1. Bli flinkere til å gjøre de små koselige tingene sammen med Gamle Gubben Grå og gjerne ungene (som jo ikke er unger lengre).

2. Gå på konserter, revyer, gallerier etc..

3. Være snillere mot meg selv. Flinkere til å slappe av.

4. Komme meg inn i kommunestyret.

5. Bli en synlig stemme i Viken Rødt. (Den kom liksom deisende på lista i går.)

6. Holde meg frisk.

7. Feire sølvbryllup.

Det får holde.  Hvilke drømmer og planer har du for 2019?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg