Frodiths fotoutfordring dag 5

I dag er ordet VINTER:

I bunn og grunn et ord jeg ikke er så veldig glad i…  Men dog et flott fotomotiv.  Jeg har mange bilder av fin vinternatur, snødekte trær, skispor og blek vintersol. Men siden jeg i dag har stått ute og frosset på et torg i isende regn, blitt våt på beina når jeg vasset gjennom sørpa og i grunn er lei hele vinteren akkurat i dag, så ble det et bilde av vinter – men som minner meg på at det kommer en tid da snøen smelter og man kan sitte ved elvebredden og kose seg.

4 kommentarer
    1. Fint vinterbilde 🙂 Det er ofte kaldt og litt trasig å ta bilder når det er vinter, så jeg tar mye færre bilder på denne årstiden enn på vår, sommer og tidlig høst 🙂
      Men det er jo godt å lengte litt etter våren også, til den dagen den benken din er tørr og man kan sitte der og bare nyte sol og varmt vær 🙂

    2. Kristin: Jeg tar og langt f’rre bilder om vinteren. Men egentlig er jo lyset og kontrastene helt perfekte forfotografering

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg