Da kan sommeren begynne

En liten tur til Bærum i dag. Et lite stikk i armen. Dose 2 av den vaksinen alle venter på.  En liten greie. Jeg har liksom ikke vært så opptatt av hvor raskt eller sent jeg ble vaksinert. Men jeg føler her jeg sitter at det føles godt å være fullvaksinert.

Ikke fordi jeg har tenkt å reise, det frister ikke. Ikke store konserter eller andre store folkemengder heller.  Jeg tror ikke jeg kommer til å leve så annerledes enn om jeg ikke var vaksinert. Nei det som gjør at jeg føler meg letta er at da slipper jeg å bli syk og kanskje dø.

Ikke det at jeg hat vandret rundt og vært engstelig for å bli syk eller dø.  Jeg er ikke typen til å bekymre meg då veldig på forhånd.  Men jeg tilhører et par, tre risikogrupper og er liksom ikke helt i storform.  Jeg hadde ikke hatt så mye overskudd å sloss med.

Og en slik sykdom kunne raskt satt meg tilbake en god stund. Det kunne fort ta litt tid å bli meg selv igjen.

I dag er jeg fullvaksinert.  Det føles godt. Ikke fordi jeg vil reise eller feste hemningsløst, men rett og slett fordi jeg kan senke skuldrene og puste litt lettere. Jeg kommer sannsynligvis ikke til å bli syk.

10 kommentarer
    1. Jeg er også fullvaksinert, og jeg ble vaksinert for 2.gang i går 😊 Det føles kjempegodt ja 😊 Har vært litt småslapp i dag og vondt i armen. Det har vært godt å ta det med ro 😊

      Frister ikke å reise før det åpnes igjen. Har lyst til å reise, men jeg vil være sikker først. Den dagen myndighetene sier at nå kan vi reise så skal jeg ta en tur.

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Jeg har utsatt optiker, tannlege og fysikalsk behandling til en uke etter andre dose og offisiell status som fullvaksinert. Det føles godt å vite at det er like om hjørnet. Men med et spedbarn hjemme uten utsikter til snarlig vaksine har jeg ingen planer om å reise foreløpig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg