Endelig nådde jeg målet…

Sitter her og smiler fra øre til øre og er super-fornøyd for endelig er jeg på bloggtopplista!!!!!
Og ikke en knepen 100 plass, eller 94 plass som var rekorden til nå, men jeg fosset helt opp på 76 plass. !

Jeg må takke ex-kjærestene mine, Senterpartiet og Vålrenga-klanen for denne suksessen, ja og så deg, kjære leser, som faktisk har klikket deg inn på innleggene mine.  Denne seieren har vi nådd sammen!!

Sophie Elise har også mye og takke exen sin for. For hun troner fremdeles på bloggtoppen, til tross for at hun ikke har lagt ut et eneste innlegg siden hun tok et oppgjør med exen sin på fredag.

76. plassen er bra, og jeg er superfornøyd.  Tenk, bare to plasser under Frodith, som jo er en alle tiders blogger som sprer glede her i bloggblokka.  Alle må huske å ta seg en tur inne på Galleri Frodith i dag, det åpner nå klokka 10.

Men jeg har fremdeles mye å lære for å nå toppen .  Isabell Raad på andre plassen har et innlegg med masse bilder fra sin brunsj på Ling Ling i går.  Nå skal Gamle Gubben Grå, Charlie Chihuahua, Kjøteren og jeg ut en luftetur før vi skal ha søndagsbrunsj rundt spisebordet her hjemme.  Jeg skal love dere bilder av det i neste innlegg, men nå må jeg labbe avgårde. Gubben og hundene venter.

9 kommentarer
    1. Gratulerer hjerteligst 😀 Snerta innom lista jeg også 😀 God tur og ha en flott dag.. gleder meg til å se innom Galleri Frodith senere 😀

    2. hi hi ,ja jeg kikka rett inn på bloggtoppen før jeg leste innlegget,overskriften røpet innholde i dagens innlegg hi hi ,grattis ,kjekt å havne der også ,om en ikke når toppen så er det jo hyggelig å se navnet sitt på den listen innimellom

    3. Wow, suser inn på 76. plass! Gratulerer!! Det betyr at stadig flere oppdager bloggen din, så da kan det jo bare gå oppover! 🙂 Jeg var innom galleriet til Frodith idag, og der var det mange flotte bilder. Dere har vært flinke og artig å følge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg