Mine favoritter på badet…..

Sophie Elise har avløst Isabell Raad på toppen av lista, og jeg – jeg har ramla ut, igjen.
Sophie Elise viser frem sine favoritter på badet. Selvsagt er det et sponset innlegg…
Jeg har ikke noen sponsorer, men viser dere gjerne mine favoritter på badet.
Sophie Elise kan bruke flere timer på badet.  Hun elsker å sette på musikk, tenne lys og legge seg i badekaret for å skylle vekk dagens problemer.
Vel, det er sjelden, svært sjelden jeg bruker flere timer på badet.  Radioen i dusjen har sluttet å virke (Er ikke DAB) og duftlyset har brent opp. (Det må jeg få skiftet.  Pleier å ha duftlys på badet. Selvsagt. Jeg er jo en blogger..)

Av renseprodukter bruker jeg vann. Rent vann fra krana, Jeg har faktisk aldri i mitt 52 år lange liv brukt noe annet.  Vet ikke hva det sier om huden min..

Tørrshampo er noe jeg trodde døde ut på 70 tallet. Husker mødrene våre brukte det.  Men Sophie Elise bruker vist også tørrshampo…

Jeg holder meg til en variant som trenger vann. Denne kjøpte jeg på Kiwi i går.  Har ikke prøvd akkurat denne før, men den duger sikkert.

Nå ble det litt stille her…  Sophie Elise bruker noe hun kaller “Intimitet Deospray” som er en deodorant for vagina. Hun foretrekker den med kokosnøtt lukt… Deodorant for høna med kokoslukt?!? Høres kokko ut for meg.  Jeg spør Gamle Gubben Grå som sitter morgentrøtt i pysjen og glipper så vidt med øynene over dagens første kaffekopp: ” Du, disse toppbloggerne bruker deodorant på høna som lukter kokos. Trur du det hadde vært noe for meg?” Gubben lea ikke på øyelokka en gang før han svarte: “Lukter sikkert bedre enn gamle reker…”  Hm, kanskje jeg skulle bestille en slik deodorant fra Deo Doc. Jeg ser at hvis jeg bruker linken og rabattkoden fra Sophi Elise sitt innlegg får jeg 30% rabatt.

Hårspray som lukter jordbær og sommerfugler bruker Sophie Elise. Det er litt annen lukt enn hårsprayen fra min ungdom. Elnett hårspray lukta liksom ikke sommerfugler, (hvordan lukter egentlig sommerfugler?) Håret ble stivt og frisyren føltes nesten som en lue, men den holdt håret på plass. Nå bruker jeg litt skum i håret når jeg skal style det. Men skal vurdere jordbær og sommerfugler…

Bodylotion har jeg, og det hender at jeg bruker det. Denne her fra Dove fikk jeg i julegave av en venninne for noen år siden. Det å bruke bodylotion er noe jeg kan og skal bli flinkere til.  Jeg bruker denne håndkremen jeg fikk av Svigermor til jul på leggene. Etter at jeg har fått påvist diabetes er jeg livredd for å få leggsår. Så leggene smøres jevnlig. Tenker at jeg har behov for beina mine i mange år til.

Ansiktsmaske pleier jeg å unne meg når jeg har en hotellovernatting som tillitsvalgt eller politiker. For tiden har jeg bare denne i skapet. Også en gave fra Datteren. Ansiktsmaske er godt. Luksusfølelse. Kanskje jeg skulle unne meg det en dag, selv om jeg ikke er på hotell?

Ansiktskrem har jeg og. Gave fra Svigermor for to eller tre juler siden. Si ikke at ikke denne kjerringa har tinga på stell!

Når jeg en sjelden gang kurer håret bruker jeg denne fra Kerastase. Har fått den av Datteren for flere år siden, så den er veldig drøy i bruk. I hvertfall med mitt spartanske bruk. Hvor lang holdbarhet har foresten slike hårkurer? (Når jeg skulle ta bilde av den, var den borte vekk. Sikkert kastet en gang jeg rydda…)

Deo Doc, firmaet med kokos-deodorant til høna har også våtservietter for å freshe opp den samme høna.. Kjekt etter en 16 timers flytur hvis du trenger å freshe opp høna… Jeg ville nok mer ha behov for en lang dusj for å freshe opp hele meg. Men ser du behovet, så løp og kjøp. Du får 30% hvis du bruker rabattkoden hos Sophie Elise.

Synes i grunn dette innlegget burde gi meg noen vareprøver fra Deo Doc. Regner med det når andre målgrupper enn Sophie Elise. Et helt nytt marked for firmaet.

 

 

 

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Herre min som jeg ler 😀 Jeg synes jeg ser disse damene med kokosnøtt-lukt av høna og resten lukter sommerfugler 😀 VEL er jeg glad i sommerfugler, men å LUKTE sommerfugler høres ekkelt ut. Stakkar sommerfugler.. 😀
      Og jeg tror jeg mener motsatt av Gubben din, det BØR lukte gamle reker eller kanskje ikke GAMLE…men du skjønner. Den bør IKKE lukte kokosnøtt, der er det noe feil 😀

    2. Nå aner ikke jeg hva andre stoffer enn kokos det er i intimsprayen, men jeg mener bestemt at både gynekologer og andre ( leger) advarer mot deodorantbruk “der nede”. Det skal visst ha noe med pH-verdier å gjøre.
      Lukter det gamle reker, er det også noe feil, og det kan behandles. Av lege, ikke med kokosspray.

    3. Haha, så herlig! 😄 Du har ihvertfall shampo med kokoslukt, så da går det an å bruke det på høna. Eller forresten det høres ikke sunt ut, – er nok best at hun er som hun er. Husker godt Elnett jeg også, finnes vel fremdeles (og da er det ikke snakk om elnettet til Ringeriks-Kraft). Håret holdt seg ihvertfall på plass og vel så det!
      Jeg har også ansiktskrem, bodylotion m.m., og det er lurt å ha på det altså, bare man husker på det. Solkrem også forresten.👍

    4. Jeg bruker intimservietter jeg altså- i går brukte jeg det for å prøve å fjerne den vannfaste sminken siden jeg glemte å ta med meg sminkefjerner 😛 ha ha.. Men, jeg bruker mye intimservietter. Kan bli litt klamt når man sitter 8 timer på jobb 😛 ha ha..

      Nå er vi på Camping og selv om vi har ordentlig, flislagt bad med dusj, så må jeg freshe meg litt opp uansett et par ganger i løpet av dagen 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg