Pinsen går mot slutten…

Dagen går mot kveld, og jeg har på ny sunket ned i kurvstolen på trammen.  Kjenner at huden i ansiktet kanskje har fått nok sol, likevel føler jeg ikke for åhå inn riktig ennå. Den norske sommeren kan være lunefull. Det gjelder å nyte de kveldene man får her på trammen.

Har akkurat kommet hjem fra bursdagsselskap.  Storfamilien var samlet.  En flott liten fyr feiret sin første bursdag. Vi er heldige som får lov å være med å feire slike dager.

Det har vært en nydelig pinsehelg.  Jeg kjenner at jeg har fått slappet av, senket skuldrene og hentet litt krefter.  Det har vært godt.  Jeg har trengt det.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg