Vi må snakke om kokken….

I dag vil jeg vie et helt innlegg til kokken.  Jeg synes han fortjener det. Framsnakking, er det ikke det det heter?  Eller om kokken…., jeg vet ikke mer om kokken enn det han velger å dele på bloggen sin.  En voksen mann. Har arbeidet en mannsalder som kokk finner jeg ut i om-delen på bloggen hans.  Ellers er det ikke så mye jeg vet om selve kokken.  Han deler ikke så mye privat.

Grunnen til at jeg synes at han fortjener et eget innlegg er selvsagt det han skriver om på bloggen sin, eller skrev om for noen dager siden..

https://kokkengeir.blogg.no/lerstang-kyllingfilet-med-wokgronnsaker-og-ramsloksmor.html

I går prøvde jeg ut denne oppskriften.  Og, det ble utrolig godt. Det var så godt at jeg virkelig var overrasket over at det var meg og ikke Gamle Gubben Grå som hadde laget middagen.

Jeg fulgte ikke oppskriften til punkt og prikke. Jeg brukte vanlig flaksalt, og ikke afrikansk  snøflaksalt fra Krydra.no. Jeg brukte også chili flaks av den typen vi allerede hadde i krydderhylla. Appelsinskall flak krydder fant vi ikke på Meny, så det ble droppet. Ramsløksmøret ble og kjøpt ferdig. Men ellers fulgte jeg oppskriften etter beste evne.

Så hvis du vil ha en god kyllingmiddag, prøv denne!! Det er garantert ikke siste gangen den blir lagd her I huset.

Hvilken kokk jeg snakker om? Kokken Geir selvsagt!

4 kommentarer
    1. Ser utrolig digg ut.. Skal teste oppskriften, og kjøpe det som skal til i morgen. Blir og hoppe over løk siden jeg har IBS. Magen slår krøll. Går fint det. Godt at du nevner bloggere i fra bunnen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg