Reise langt vekk….

Snøen laver ned, kroppen verker, livet er kjipt. Å du hvor gjerne jeg skulle pakke kofferten og sette nesa mot varmere strøk.

Isabell Raad er tilbake på bloggtoppen, og jeg er atter ute av lista.  Isabell booka to reiser i går. En til Dubai neste helg (andre gangen til Dubai i år) og så skal hun videre til LA og Las Vegas ei ukes tid etter at hun kommer hjem fra Dubai. Skal feire bursdagen sin, og alle må jo forstå at den feiringa blir så mye kulere hvis den skjer i Vegas.

Jeg skal til Drammen.

Kjøre på slapsete vinterveier i vekslende snø og regn. Var i Drammen på møter i går og. Det kalles jobb.

Etterpå skal jeg en tur på Rådhuset. Det er tid for kommunestyre, og siden vår representant er et sted med sol og varme får jeg lov å møte. Det har jeg tenkt å gjøre forsøk på å stoppe utbygging av noen boliger på ei lite egnet tomt, forhindre at dagtilbudet til noen av våre svakeste grupper blir overført til et AS, og kjempe enkeltmenneskers sak mot et stort asiatisk selskap fra Hong Kong.

Er det energi og fremdeles noen timer igjen av dagen skal jeg spise middag med en av mine beste venninner etter møtet i Kommunestyret.

Men nå må jeg reise. Drammen venter!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg