Gamle Gubben Grå og Kjerringas julekalender del 20

Denne julekalenderen ble ikke helt slik jeg hadde forventet da ideen datt ned i hodet mitt en kveld i november.  Jeg hadde jo tenkt at dere skulle følge Gamle Gubben Grå og meg gjennom en haug med kakebaking og andre førjulsgreier.  Særlig kakebaking tenkte jeg jeg skulle ha mange innlegg om.
Og ja vi har bakt kaker.  Eller ikke vi, men Gamle Gubben Grå og Eldste Sønn. Og ja, noe har jeg tatt bilder av. men ikke alltid.  Vi har over 7 slag i boks.  Og 2 hele kransekaker.  Både jeg og Gubben har kjøpt hver vår, men liksom glemt å fortelle det til den andre.

Huset er vasket, og må sikkert vaskes igjen før jula ringes inn om noen dager.
Julepynten kommer sakte men sikkert opp. Bilder kommer når alt er på plass.

Gavene er stort sett ferdig handlet.  Burde tatt mange flere bilder av meg stressende rundt for å finne den perfekte gave. For det har jeg brukt mye tid på.  Alt for mye, kanskje.

Men nå har jeg fri disse site dagene før jul.  Følg oss i innspurten mot den store høytiden.  Vi har fremdeles mange krumspring på lur.

3 kommentarer
    1. Kor flink dokker er, har enda ikke begynt. Begynner i morra med kakebaking, jobber best under press 🤣🤣🤣

    2. Det er vel gjerne slik livet egentlig er, alt blir ikke som man har tenkt på forhånd. Men man kan da ikke få alt som man vil, hvor blir hverdagsspenningen av da? Synes dere har klart dere bra gjennom kalenderen jeg. Min ble ikke helt som jeg hadde tenkt på forhånd den heller. Men vi koser oss da begge to når vi pusler med dette her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg