Hei fra Hønefoss…..

Isabell Raad er tilbake på toppen av bloggtoppen.
Jeg er tilbake på en 89. plass.
Isabell er på jentetur på Ibiza.
Jeg er hjemme i Hønefoss.
Isabell og jentene landet på Ibiza rundt klokka 03i går morges. De dro ikke rett på fest, noe som ville være vanlig på Ibiza i følge Isabell. De gikk og la seg.
Jeg var oppe og tissa rundt 03.00 i går morges. Har blitt i den alderen at det er vanlig.  Jeg gikk heller ikke på fest, men gikk ogla meg igjen. Vi er ikke så ulike Isabell og jeg.
I går lå de ved bassenget og sola seg til krampa tok dem. Viktig å få tanen og gløden før de skal sprade rundt der nede.
Jeg var på jobb som radiograf. Blir ikke mye tan av å labberundt på mørke røntgenlabber. Det var en rolig dag, så jeg fikk nok ikke glød eller stressroser i kinnene.  Blir vel mer labbing enn sprading på meg.
Men jeg storkoste meg hjemme i går ettermiddag. Orket ikke gjøre stort etter arbeidsdagen. Ble mest å henge rundt på trammen og terrassen. Gamle gubben Grå serverte en melondrink på terrassen i solnedgangen. (Det kommer et innlegg om denne drinken senere, så følg med!)

I dag derimot blir det Ibizatakter på terrassen. I kveld kommer det to kjerringer hit, og vi skal kose oss med litt bobler, fingermat og masse herlig skravling. Gleder meg!!
(Men før det skal jeg sprade litt på Kirkens Bymisjon sin kaffe på torget sammen med ei annen kjerring. Livet leker!

4 kommentarer
    1. Åh, oppskrifta på melondrink må du skrive opp her! Junior på snart 10 elsker vannmelon, og kan sikkert gjøres alkolholfri om det er alkohol i orginaloppskrifta. Han og jeg var i Hønefoss ca kl 14 – 16 idag, for bl.a. å få satt inn penger fra sparebøssa, men det var lettere sagt enn gjort. De måtte nemlig settes inn på min konto først, og det via sånn automat. Den ville selvfølgelig ikke ha godt bretta sedler fra ei sparebøssa, så jeg tok bare pengene og putta i lommeboka så får jeg overføre det til hans konto etterpå. Nå googla jeg kaféen du skulle på idag, og fant ut at den er i de gamle lokalene til Baker Narum, – vi gikk forbi der også.😊

    2. Oppskrift kommer. Vår var med alkohol, men den går helt klart an å gjøre en alkoholfrivariant. Skal legge ut oppskrift på begge.
      Jeg gikk fra “Narum” til Kuben rundt 14.30 i går. kunne jo nesten ha støtt på deg. Dumt det der med banker uten penger. Pappa irriterer seg mye over det….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg