Jeg føler meg beæret..

Tenk dere, Norges største bloggkonge selveste Kokkejævel vier et helt innlegg til min ubetydelige kjerringblogg!! Det er så jeg slår saltormotale av glede. Innlegget hans er delt over 800 ganger, og har fått over 80 kommentarer! Tenk om bare 20 % av de leserne klikker seg inn på min blogg! Jeg hadde fått astronomisk antall sidevisninger for meg å regne. Men det kan jeg bare drømme om, for Kokken har glemt å nevne bloggen min ved navn eller linke til den. Litt dårlig gjort, ikke sant?

Kokkejævel er fornærmet fordi jeg kalte bloggen hans for “møl””. Jeg er usikker på om han kan “Ringerisk”, altså dialekta mi. For her betyr møl tøv. Og man kan ikke kalle et liv uansett hvordan et liv er, for tøv. Begrepet tøv brukes kun på muntlig eller skriftlig fremstilling.  Det går på om det som skrives eller sies gir sammenheng og mening. Innlegget jeg kommenterte i dag, gå ikke det. Derfor kalte jeg det møl.

Og ja, jeg lurte på hvorfor 30.000 klikker seg inn og leser et innlegg med så lite innhold. Jeg lurer og på hvorfor 600 klikker seg inn på min blogg.

Men takk for omtalen, Kokkejævel. Husk å nevne hvem du sitterer neste gang du nevner bloggen min. På forhånd TAKK!

7 kommentarer
    1. Han kunne gjerne linket til bloggen din!
      Men han unner deg nok ikke flere lesere, kanskje han er litt redd for at flere skal oppdage deg, og kanskje se på ham med mer kritiske øyne? 😀
      Jeg foretrekker din oppsummering framfor å lese hans innlegg. Og han ser på seg selv som en humoristisk kar, vel så lenge det er på hans egne premisser så…Ikke mye humor å spore i måten han svarer deg på!
      Synes han virker som en liten grinebiter jeg da, men, hehehe 😀

    2. Jeg er ingen stor bloggleser, men sjekker innom Konatil innimellom. Har lest Kokkejævel også, men er ingen fast leser (av noen blogg). Men så i dag at han skrev at en annen blogger har kalt hans blogg “møl”. Det gjorde selvfølgelig meg nysgjerrig, og fant til slutt ut at det var deg. Så da begynte jeg å lese innleggene dine. Kom meg gjennom til side 4….og en ting som slår meg er at du stort sett baserer bloggen din på gjengi andres blogger iform av å kritisere/rose. Men angående Kokkejævel virker du direkte sjalu. Oppfatter det nesten som mobbing. Det er jo utrolig mange som tydeligvis liker hans blogg, siden lesertallene er så høye. Jeg oppfatter at dine innlegg også inneholder en del “sutring”…problemet er bare at du sutrer over at andre gjør større suksess enn deg. Mens f.eks Kokkejævel sutrer over egne utfordringer. Alt er relativt. Er det sånn at man ikke kan si at man er sulten, fordi andre kan være mer sulten? Kan man ikke si at man har vondt, fordi noen kan ha det vondere? Du oppfatter hans blogg som “møl”. Javel. Tror du får flere lesere av å skriver om din egen business, enn å basere deg på andres innhold. Blir på grensen til mobbing. Toppet det med å sutre over at han ikke linket deg…

      For å oppsummere: Hvorfor skriver du ikke mer om deg selv og ditt, enn å rakke ned på andres blogginnhold?

      1. Jeg skriver et innlegg hver dag som en kommentar til den bloggeren som til enhver tid ligger på toppen av bloggtopplista. Noen dager rekker jeg flere innlegg. De handler om meg og mitt.
        Hvorfor jeg kommenterer toppbloggerne? Vel, det begynte som en greie. Sammenlikne kjerringliv med livet til toppbloggerne. Sånn rumpeopoerasjoner kontra mine helseutfordringer.
        Jeg mener absolutt ikke å mobbe noen, og heller ikke Kokkejævel.

    3. Skjønner godt at han var litt ufin i kommentaren til deg. Du rakket jo ned på han og kalte det han skrev for møl. Jeg er tilhenger av hans blogg fordi han skriver kort og greitt om livet . På godt og vondt. Alt er ikke like spennende og lese, men sånn er jo livet. Leser din blogg og i blant, koselig det men hans blogg tiltaler meg mest fordi jeg er nordfra og skjønner språket og humoren.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg