Ungdommen skriver om politikk

Sveipet gjennom forsiden på blogg.no da jeg var ferdig på jobben i dag og leste de innleggene hvor overskriftene fenget. Og vet du hva?  Jeg ble så glad!

Det er ikke bare Sophie Elise som skriver innlegg med politisk vri. Jeg tror jeg tenkte til tre. Jeg klikka meg ikke inn på alle, så det kan være flere.  En tok til motmæle mot Sophie Elise og hennes standpunkt. Andre tok opp andre tema, gjerne ved den nye regjeringen.  Jeg deler ikke alle synspunktene eller alle argumentene, men det viktige er at unge er med å debatterer den politiske dagsorden.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg