Blodige meloner og kjerringer som fikser det meste.

Starter dagen med et matbilde. Vaffel er mat. Vi spiste burgere til middag i går. Hjemmelaget burgere med stekte fersken. Ja, mye annet godt og.  Greit med noe som går kjapt siden middagen ble laget etter klokka 20.  Var litt fullt program i går igjen. Kjenner på kroppen at det har vært en del aktive dager nå., men i morgen har jeg helt fri. Det skal bli utrolig godt.

Den fridagen skal jeg ikke ha noen planer for. Bare stå opp og vite at jeg har en hel dag jeg kan bruke på akkurat hva jeg vil. Kanskje rusle litt rundt i Hønefoss.

Når jeg klikket meg inn på innlegget til Doc & Dask var jeg glad jeg var ferdig med frokosten. Blodig vannmelon?!!! Det er så ufyselig at jeg er redd det går lenge før jeg kjøper vannmelon igjen.

Klikker meg raskt videre.  Den innlegget gjorde noe med fordøyelsen.
Orker ikke bla meg gjennom de 43 bildene fra Kristiansand en gang til, og fortsetter derfor oppover bloggtopplista.

Mamma fikser skriver Vivian. Slik er det her i huset og. Noen ganger lurer jeg på om mannfolk er født med færre fungerende hjerneceller enn oss kvinner. De må jo ha alt inn med teskje.
I går for eksempel. Jeg ba Gamle Gubben Grå ta inn gang-teppet som hang ute på trammen til litt lufting etter at jeg hadde ristet det. Det gjorde han. Han tok det inn og slang det opp i en “dragestol” som står i gangen. At han burde ha lagt det på plass på ganggulvet falt han nok ikke inn. Når jeg spurte hvorfor teppet lå i stolen så han rart på meg og svarte; “Du ba meg jo ta inn teppet!”

Flere arkivbilder av mat – eller kaker da. Kake er muligens ikke mat. Dette er noe mindre vellykket julebakst fra desember 2022.
Fant frem bildet for å ha en illustrasjon til å komme med noen flere betraktninger rundt temaet mat. Vi skal ha Quinoa salat til middag. Regner med at alle leserne er utrolig opptatt av hva denne kjerringa spiser til en hver tid.

Så har vi kommet til Bunny da, Den kuleste karen på bloggtreffet i Drammen.  Nå var ikke den konkurransen så hard. Han var og den eneste karen. Ja, han fikk litt konkurranse av en påfugl, men den vant han lett. Påfuglen var morsom den. Litt nebbete bare. Aud Marit var ikke så glad i flaksende, nærgående vesener. Så Bunny var helt klart den kuleste karen på bloggtreffet.

Tom troner som vanlig øverst på bloggtopplista. Han serverer fingermat på fat av palmebald. Skulle tro at han og hadde deltatt på det bloggtreffet. For der ble det og disket opp med fingermat på fat av palmeblad.
Du burde tatt nærbilder av maten du laget Bunny, og laget et eget innlegg om det. Da hadde det vært du som tronet på toppen i dag.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg