Gamle Gubben Grå fikk to valg

Jeg innrømmer det glatt. Jeg bruker et gammelt arkivbilde fra da vi pusset opp kjøkkenet for en del år siden for å dra lesere.  Kropp selger, har jeg hørt. Så da gjelder det sikkert for bilder av kroppen til Gamle Gubben Grå litt sånn i høyden… (Og gjett om det kommer til å bli flombelysning heri Drømmehuset når han finner ut at jeg har publisert det bildet en gang til… )

Men altså tilbake til Gamle Gubben Grå.  I dag hadde jeg fått nok, mer enn nok.
Gamle Gubben Grå er i grunn, rent  objektivt altså, ganske kjekk hvis han vil. Han kunne med bare minimal innsats være en distingvert eldre herre, i stedet går han alt for ofte for “Uteligger-looken” som jeg sier.
I dag hadde jeg sett meg lei på det lenge nok. Så i dag fikk Gubben to valg.
Enten går du til frisøren og klipper deg så du ser ut som folk, eller så går vi på Glitter og kjøper hårstrikker så du kan ha hestehale.

Jeg synes noen menn kler langt hår og hestehale, men jeg vet at Gamle Gubben Grå ikke er en av de.  Og jeg vet at Gamle Gubben Grå nok heller ville dø enn å vise seg med noe så feminint i hans øyne som en hestehale.  Så det ble frisør.  Vi kan gå julen trygt i møte:  Jeg har atter fått en gråhåret, nesten hvithåret distingvert herre ved min side.

(Ikke be om før og etter bilder.  Jeg har ødelagt to mobiler dette året. Det holder)

6 kommentarer
    1. Siden du nevner det med kropp, ja, så er han da sannelig en smekker lekker gubbe. Å fikse på håret gjør seg, liten tvil om det, og understreker maskuliniteten. Sånn totalt sett, utifra det du forteller om din make, så er du en heldig kvinne. God kveld, og god natt!😉🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg