Kickboksing update og velfortjent helg.

Hei og goooood tirsdag alle sammen!
Jeg sitter sprutrød i ansiktet da jeg nok har fått litt for mye sol denne helga.  Det var denne solkremen  jeg aldri har fått rota meg til å få kjøpt.

Jeg vet ikke om jeg har sagt det, men jeg har så og si sluttet på kickboxing nå – jeg har vel ikke vært på noen timer siden før jula 66, altså det året jeg ble født. Antar det var lite boksing også de første 4 månedene jeg levde.
Nei kickboksing er ikke noe for denne kjerringa, jeg er jo ikke et voldelig vesen. De knyttslagene jeg måtte finne på å sende ut er av verbal karakter.

Grunnen til at jeg sitter her og skriver om kickboksing er at det er det innlegget til Annais nede på en 15.plass handler om. Eller gjør det virkelig det? Vel, overskriften var det første som virket inspirerende da jeg klikket meg nedover toppbloggerlista i dag.

Mens Annais har gått fra kickboksing til step-timer som sin cardio-trening pluss vanlig styrketrening, så har vel jeg så og si ikke trent siden jeg var på treningsleiren før jul.  Joda, jeg går turer og har hatt noen treningsøkter på den store ballen – men å si at jeg har begynt å trene ville være en overdrivelse.

Jeg har vært fristet til å dele ut et par verbale knyttneveslag til et par med-bloggere i løpet av pinsen.  Det er jo helt sykt hva enkelte kan få seg til å skrive i en gjensidig kappestrid om plasseringer langt opp på bloggtopplista.
Folk kan få skrive om hva de vil og ha så mage bloggkriger de bare ønsker for meg,  men jeg synes ikke det er noe gøy når begge hver på sin måte forsøker å dra meg inn i konflikten.
Jeg blir oppgitt når man prøver å smiske seg inn på meg med hederlig omtale og kommentarer som egentlig ikke passer til innlegget det kommenteres på.  Lage en slags allianse, vi to mot…..
Jeg er ei kjerring på godt over 50, hvor dum og naiv tror folk jeg er?
Jeg blir ikke mindre oppgitt når jeg nok en gang leser hentydninger og disse gjentatte mobbebeskyldningene i håp om at jeg skal bite på kroken, ta parti og komme med en verbal skyllebøtte.
Vel, jeg har holdt helligdagsfred – og holdt meg langt unna den konflikten.

Nå skal jeg jobbe litt, jeg er jo toppblogger med håp om å tjene noen grunker. Jeg tror ikke måten å få fart på bloggen, enten det er min private blogg eller hele plattformen er å hisse til bloggkriger. Det gir muligens noen klikk der og da, men det at godt voksne mennesker krangler som furtne små-unger tror jeg verken trekker lesere eller sponsorer.  Heller tvert i mot.
I forrige uke satt jeg meg et mål for noe jeg skulle oppnå i løpet av uka.  Som for toppbloggere flest er det superspennende og selvsagt super-hemmelig. Jeg kan ikke si mer enn at jeg nådde målet mitt – og tok noe jeg mener var en velfortjent helg.
Denne uka har jeg satt meg et nytt mål, og håper å kunne ta en ny velfortjent helg på fredag kveld. Får jeg til det blir det bobler i glasset!!

Nå skal jeg sende noen jobbsøknader, og noen andre mail. Lese en gang til gjennom papirene til  dagens møte i hovedutvalget og gå en tur med Charlie Chihuahua.  Jeg har og en kaffe-avtale i før turen går til rådhuset og møte.

 

Nordal//Fondaco//Bloomingville

 

Hva passer vel bedre enn en helt random kollasj etter jeg har snakket om trening og blogging?  Det var jo det med penger som skal tjenes….

Ok nok skravvel på meg, ha en fin dag alle sammen

8 kommentarer

Siste innlegg