Med dette vil jeg ønske alle en god helg……

Jeg er på en nittende plass på bloggtopplista i dag.  Det er jeg godt fornøyd med.  Og til de som lurer på bilde.  Det er fra i fjor.
Toppbloggeren helt der oppe på bloggtoppen har ikke abdisert helt ennå.  Fremdeles er det Kokkejævel som ligger på topp.  Han er opptatt med innredning av nettbutikken sin. Det var derfor jeg tenkte jeg og måtte ha et interiørbilde.

Jeg føler ikke for å dra dere gjennom heimen mens jeg tar bilder akkurat nå.  Litt nærmere jul, kanskje, men ikke akkurat i dag.

Jeg er halvveis sykemeldt. Må ta det litt roligere.  Noen ganger er det bare sunt.
Jeg ønske alle en god helg.  Også de som kanskje ikke er så veldig fan av meg…

6 kommentarer
    1. Nydelig plassert inn på Topp20! NICE! 🙂
      Slapp av og nyt helga, Jula kommer anyway – Kos deg du, DET er faktisk det viktigste 🙂
      Go`klem fra moi! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg