På innsiden av en populær(?) kjærringbloggers bolig

Nei, det er ikke nybakte boller tidlig en lørdag morgen her i Drømmehuset.  Det er et arkivfoto.  Tenkte å lokke inn de leserne som forventer å finne en vanlig kjerringblogg full av baking og interiørtips.   Steg fra 27 til 23. plass i går, skal man opp og frem her i livet må man ta grep.

Studerer Kokkejævels innlegg, han som er langt der oppe på bloggtoppen.  Ser på ei koselig stue med tørket reinkjøtt strødd utover hele stuegulvet, og esker og plastposer på hver ledige centimeter  Er det rot som selger? Er det et rotete hjem som kan få meg oppover på lista?  Jeg har noen rom eller boder som  ville gjort seg i så måte, men jeg er i tvil om det  virkelig er det som skal til for å gi avansement.

Kokkejævel har brukt populariteten sin til å starte opp nettbutikk.  Og i disse førjulstider er ikke det det dummeste man kan finne på i et pandemi-infisert land.
Som alle vet har jeg andre planer med min “kjendis-status”.  Jeg skal få alle til å stemme Rødt ved neste stortingsvalg.  Revolusjon via blogg om du vil.

Om du ikke er så opptatt av politikk, kan du godt klikke deg innom bloggen min for det. Det kommer til å være mange innlegg som overhode ikke har noe med politikk å gjøre.  Gamle Gubben Grå og jeg planlegger en “Gamle Gubben Grå og Kjerringa lager jul “adventskalender”. så følg med.   Jeg vet jo at Gamle Gubben Grå er nesten mer populær enn kjerringa.  I år får du muligheten til å følge oss gjennom 24 herlige innlegg i julestria.

Det andre delmålet var jo og bli rik på denne bloggen, Som du kan lese i innlegget Min første lønning har jeg et stykke igjen dit.  Skikkelig rik på blogg blir man ikke uten gode samarbeidspartnere, så det er jo og et mål å jobbe mot å få på plass.   Bare å melde seg, kontaktinformasjon finner du hvis du går inn på “om meg” øverst i heddingen på denne siden.

Så følg med, her skal det bli både moro og alvor ut over.

 

11 kommentarer

Siste innlegg