Svarer på spørsmål

Tidligere i dag la jeg ut innlegget Spørsmålsrunde til meg hvor jeg nok en gang ber leserne mine om spørsmål. Og i dette innlegget kommer svarene.

Kan du legge ut et ungdomsbilede av deg, og gjerne gubben også?

Her er et bilde av den 23 år gamle kjerringa på studietur til München.

På tide å vakse over det tastaturet kanskje?

På bildet, som er et arkivbilde, trenger det helt klart en vask. Det er riktig observert.

Hva putter du og gubbe grå i sekken når dere drar på tur i skog og mark?

Gamle Gubben Grå og jeg burde være flinkere til å ta med sekk når vi går på tur, men vi kommer oss stadig.

Kaffe må være med hvis vi pakker sekken, og vann hvis det er sommer. Og så gjør diabetesen min at vi må ha med mat.

Hvordan ville du feiret hvis du hadde havnet helt på toppen en dag? Og hva hadde du gjort for å prøve å bli der?

Hvis jeg kom på toppen burde jeg vel feire med å kommentere mitt eget siste innlegg?  Men det er klart jeg måtte feire det på skikkelig vis…. Middag ute med Gamle Gubben Grå? Hvordan feirer egentlig toppbloggere? Må nok tenke litt på det…

Hva jeg hadde gjort for å forbli på topp?  Tja… Jeg tror jeg bare ville fortsatt som nå. Men kanskje funnet på noe annet å kommentere enn toppbloggerne.  Den kommentering begynte jo fordi jeg skulle lære av toppbloggerne hvordan jeg skulle bli toppblogger og dermed tjene haugevis med gryn. Så kommer jeg til toppen har jeg jo nådd målet…

Noen ganger er det veien mot målet som er selve målet.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg