Ta hverdagen tilbake……

Kokkejævel der oppe på bloggtoppen sutrer over at han må stå opp tidlig.  Har ligget og dratt seg til både klokka 7 og 8 nå i denne pålagte korona-ferien.  Men i dag var det ingen bønn, han måtte opp litt over 5 sånn som jeg har gjort hver eneste dag i flere år, selv når jeg var sykemeldt og ingen ting hastet.

Her i huset har hverdagen vært ganske vanlig også under korona-tiden.  Radiografer kan ikke ha hjemmekontor når de driver med pasientbehandling.  Yngste Sønn har sluppet unna permittering, og har hatt fulle arbeidsdager heldigvis.

Jeg er tilbake 100% frisk og rask. snart er jeg forhåpentligvis tilbake i turnus.  De politiske møtene begynner igjen. Vi skal ha første styremøte i Rødt denne uka.
Hverdagen og det hektiske pulserende livet jeg elsker er tilbake.

 

6 kommentarer
    1. Jammen godt at hverdagen begynner å inneholde litt mer etterhvert, jeg kjenner på det jeg også, jeg som ikke jobber 🙂
      Men vi må jo være forsiktige fordet, og fortsatt gjøre de tiltakene vi kan.
      Ha en flott og produktiv uke ♥

    2. Her er det skummelt når det blir “vanlig hverdag”, i Oslo altså. SÅ mange som ikke “gidder” lenger. Dårlig oppfølging på mange utesteder/restauranter. Og folk bare GÅR inn der likevel. Liker det dårlig. Mange klarer ikke å gjøre som de får beskjed om når det er litt løsere opplegg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg