Så var det helt tomt…

Ett døgn i Oslo og to timer på torget, og jeg er helt skutt.
Dro rett hjem fra byen og la meg på sofaen, og der slokna jeg raskt.  Sov som en stein i folketomt hus i drøye to timer.  Kvikna først langsomt til live når huset atter fylles med liv og det ble middagstid. Men langt fra uthvilt. Glefser til de som forsøker å snakke hyggelig til meg, og har lunte kortere enn en kinaputt. Ikke lett å være i hus med.

Kroppen verker, og jeg fryser.  Høyere kne og høyere ankel er virkelig vonde, men jeg vet at jeg ikke har gjort noe galt, bare små-tråkka litt mye på et torg. Alt gjør vondt! Selv tassende chihuahua-poter på laminatgulvet er en alt for høy lyd.  Det er bare så vidt jeg ikke klikker..

Det var så godt å være i Oslo sammen med de andre tillitsvalgte. Så godt å være med, bidra, føle seg levende.
Alltid gøy å stå på stand. Alltid gøy å snakke politikk.  Men i dag er jeg glad jeg slapp de store diskusjonene. Delte stort sett ut løpeseddelen vår til eldre damer eller folk jeg kjente og som jeg vet ville oppføre seg pent.

Det var så godt å leve det travle, hektiske livet jeg elsker. Selv om det bare varte et par døgn.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg