Jeg klarte det!!!

I ag er jeg der jeg hører hjemme. I dag er jeg blant de tjue øverste på bloggtopplista og får innlegget mitt opp på topplinja.  Lettere å synes da.  Jeg visste det kom til å gjøre underverker når jeg viste dere Drømmehuset sitt Kjøkken og stue

Kokkejævel helt der oppe på bloggtoppen skildrer det å være totalt utslitt, det å ha møtt veggen.  Han har min største medfølelse.  Merker meg og at enkelte i kommentarfeltet hans ikke har snøring på hvordan det er å møte veggen.  Nei, det er ikke sunt å sove 12 timer i døgnet til vanlig, nei en rygg har ikke godt av det.  Men noen ganger har ikke et menneske andre valg. La kokken hvile, han kvikner nok snart til igjen og spinner rundt som vanlig. Vil du heller lese om meg som har tatt fatt på veien videre bør du lese om  Gjenbruk av kjerringa….

Stine Skoli har reist på hytta alene denne helga.  Litt alenetid kan være sunt for en småbarnsmor.
Jeg har ikke tenkt å reise på hytta alene.  Det er beinkaldt der oppe, og vi har ikke innlagt strøm eller vann på hytta.  Ingen har vært der siden i høst og det er rundt hundre meter med snø som må spas vekk før jeg i det hele tatt kommer inn i hytta. Og ytterligere hundre meter med snø som må måkes vekk hvis jeg føler behov for å besøke doen.

Ikke er det kommet noe nytt fra Isabel Raad i går heller.  Synes ikke et innlegg fra desember i fjor gjør at hun fortjener å fremdeles inneha tredjeplassen. Men folk er vel sultne på en ny rabatkode på Nelly, og sjekker jevnlig om det er kommet en ny kode.

Andrea Sveinsdottir har kjøpt seg ny puff.  puff og stol i hvitt teddystoff.
Vel, der var vi i 2007!  Eller kanskje ikke vi da, men Yngste Sønn.  Da vi flyttet inn i Drømmehuset sommeren 2007 fikk ungene innen for en viss sum som de kunne bruke på å innrede sitt nye rom slik de ønsket.
Det var viktig for meg at det ikke var jeg som skulle bestemme hvordan ungene på 10, 12 og 16 skulle innrede rommene sine, selv om jeg selvsagt kunne komme med gode råd.
Yngste Sønn, den gang 10 år valgte seg hvit teddy stol og puff. Jeg kan ikke ta bilder av de.  Usikker på hvor puffen er, men stolen havnet nede i leiligheten til Datteren for noen år siden.  Om den fremdeles er der, eller har forsvunnet til et loppemarked, blitt solgt på finn eller er kastet er jeg faktisk usikker på.
Det er ikke samme typen som Andrea Sveinsdottir har, så den har ikke havnet der.
Tror nesten jeg må dele flere interiørinnlegg fra Drømmehuset siden det viser seg at interiørdetaljer vi hadde allerede i 2007 dukker opp først i 2021 hos ledende influensere.  Bare vent til 2033, da kommer alle til å ha rosa gjestetoalett

Sofie Nils1 på femte plass har et slikt innlegg jeg elsker.  Hun svarer på spørsmål hun liksom har fått.  Da blir man jo litt mer kjent med bloggeren og.  Jeg trodde hun var i Tromsø for å studere, men hun har reist hjem til barndomshjemmet.  Billigere og bo der enn å leie leilighet på Frogner i Oslo.

Vel skal jeg følge trenden til de ledende bloggerne på bloggtoppen bør det dukke opp flere interiørinnlegg fra Drømmehuset og et innlegg hvor jeg svarer på spørsmålene fra Sophie Nils1.  Så følg med følg med.  Et innlegg om Gamle Gubben Grå og Kjerringa som gjester Burger- King står og på lista, og kanskje noe annet spennende.

10 kommentarer

Siste innlegg