Lite nytt på toppen….

Toppbloggerne har tydeligvis brukt gårsdagen til noe annet enn å blogge.  For verken Kokkejævel, Andrea Skoli eller Isabell Raad har kommet med noe nytt innlegg i går.  Kokkejævel er fremdeles utslitt, Andrea er på hytta helt alene, og Isabell svinser fremdeles rundt nede i Dubai.

Men jeg, jeg leverer. I går kunne du i tillegg til innlegget Jeg klarte det!!!hvor jeg som vanlig kommenterer topp fem opp mot kjerringlivet mitt også lese om da Gamle Gubben Grå og kjerringa dro på Burger-King og om Litt hummer til aftens….
Burger-king-innlegget er nok det jeg liker best hvis du vil ha en anbefaling. Men les gjerne alle og bedøm selv.
Jeg kan og røpe at det ligger et innlegg klart som blir publisert klokka 11 i dag. Der svarer jeg på alle spørsmålene Sophie Nilsen svarte på i sitt innlegg i går.  Det er ikke sikkert vi har identiske svar.  Følg med, følg med.

Sophie Nils1ja.  Hun har et innlegg hvor hun ramser opp positive ting med Oslo og Tromsø.
Jeg synes hun gjør hjembyen Tromsø en bjørnetjeneste når hun på bildet som illustrerer Oslo har på seg lårkort kjole, en tynn frakk – som sikkert har et langt mer moderne navn i dag, og pensko med høye sandaler.  Bildet er tatt foran en mursteinsgård på Frogner eller et annet sted på Oslo Vest, antar jeg.
På bildet fra Tromsø har hun på seg tykk jakke, lue, diger joggebukse og joggesko.  Hun står på en øde grusplass og ser ut over et boligområde, byen i det fjerne – og et fantastisk nordlys.

For meg er nordlyset alene en god grunn til å prise Tromsø opp i skyene. Å oppleve skikkelig nordlys er en opplevelse som helt klart stå høyt på drømmelista mi.

Og hvis jeg først skal heve min kritiske røst, og det skal jeg jo.  Du kan da oppleve byliv i Tromsø og! Jeg vet plasser som er langt mindre by-pregede enn Tromsø. Har du prøvd Åsa, Krøderen og Hønefoss?

Andrea Sveinsdottir har et innlegg hvor hun svarer på ukens spørsmål.
Her får du greie på alt fra hvorfor hun har så mye volum i håret til om hun har planer om å lansere sitt eget produkt av ett eller annet slag.

Dere vet hva det betyr.
Det kommer et innlegg hvor kjerringa svarer på alt!  Fra hvorfor hun har så mye volum i håret til om jeg har noen planer om å lansere mitt eget produkt.
Og ja, jeg kommer og til å lage innlegg og presentere det fine med de stedene der jeg har bodd.  Åsa, Krøderen og Hønefoss. Alle steder har sin sjarm, og fortjener litt framsnakking.

Følg med, for snart er det denne kjerringa som er Norges største influenser!

 

 

6 kommentarer
    1. Nordlyset må du få oppleve i Tromsø, og best opplevelse får man i fra Fjellheisen. Jeg bor jo her og ser nordlys både titt og ofte. Finest på Yttersia enn selve byen.
      Snart er du toppbloggeren, og i kveld skal man se om Isabel fortsatt er med i 71 grader nord, siste jeg så av ho var da ho hoppet inn i en bil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg