God start på dagen.

Det ble stor jubel i Drømmehuset i dag når jeg våknet opp og fant ut at jeg befant meg på fjerdeplass på bloggtoppen, og godt over 1.200 sidevisninger. Kjerringa har begynt sin vei mot toppen. Jeg regner med at de tre på plassene foran meg skjelver i buksene når de ser hvordan kjerringa fosser frem.

Hos Vibbedille er det strikking, kaniner og lakk. i det siste innlegget.

Jeg er ikke så opptatt av kaniner. Jeg hadde to som barn. Ikke strikkede da, men slike levende som hoppet rundt. De var søte og jeg hadde mye kos med de. De døde av alderdom for rundt 40 år siden.

Ikke er jeg så flittig med strikkepinene for tiden. Har fremdeles igjen å strikke en av de to baby-sokkene jeg begynte på for en god stund siden.
Har ikke den helt store hasten. Jeg har ingen bestemt baby i tankene med de, og vet vel heller ikke om noen som venter barn som det hadde vært naturlig å strikke sokker til.

Det å male og lakke lokker mer. Slikt er jo gøy!! Men jeg har ingen planer om å gjøre den rosa gjestedoen om til lakkeringsverksted og gasskammer,(Gasskammer hender det muligens at det er der inne, det er jo en do hvor det enkelte ganger slippes gasser..) og hvis jeg begynner å fable om å male er sikkert ikke Gamle Gubben sein om å minne meg om at både trammen og hagegjerdet trenger et malingsstrøk. Ikke like fristende som spraymaling av duppeditter.

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg