Kveld blir snart natt

Høsten har kommet, og det er slutt med å nyte lange kvelder på terrassen.  Ute er det både mørkt og vått. I dag var været så dårlig at vi ikke en gang orket å dra til byen for å drikke kaffe-latte. Det sier litt om været. Så da ble det heller ikke noe rødvin på meg denne helga. Får holde meg til te. Oktober har kommet, og det merkes.

Maten i dag? Tomatsuppe med kjøttboller. Nei, den var ikke fra Toro. Den var fra Knorr…..
Det går i litt lettvinte middager for tiden. Vi må skjerpe oss litt.

Selv om det har vært vått har jeg vært ute i dag. har gått tur med Charlie Chihuahua.  Det regnet ikke da jeg trasket av sted, så jeg tok bare strikkejakka.
Det regnet mer etter hvert….

Mellom noen regnbyger var jeg og ute og høstet inn litt krydderurter til tørking og frysing. Det gjelder å få gjort det før frosten kommer, og den kan være her hver natt som helst nå,

Rensket opp i noen stubber hvor jeg har plantet blomster rakk jeg og mellom regnbygene. Synes jeg er flink jeg.
Nå er det snart på tide å krype til køys.

 

4 kommentarer
    1. God morgen. Du fikk jo gjort mye likevel selv om det regner.
      Te er mer enn bra nok drikke:)
      Jeg drikker te hverdag.
      Ha en fin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg