Når er du lykkelig….?

På Buskerudsendinga på NRK har de lykke og det å være lykkelig som tema i dag.

Programlederen spør folk på gata hva som gjør dem lykkelige, og jeg spør meg selv der i bilen på dagens første kjøreoppdrag Hva gjør meg lykkelig? Når følte jeg meg sist lykkelig?

Det var en fin stund hos Lillesøster på lørdag. Lykkelig, ja kanskje. For det å ha det fint sammen med slekta er fine  øyeblikk som jeg bærer med meg lenge.

På torsdag på Kick-off for valgkampen var jeg i mitt ess. Og ja, slikt gjør meg lykkelig. Kanskje mest lykkelig når Gamle Gubben Grå og jeg satt på Cirkle K og gomla burger etterpå. Jeg var ferdig, hadde levert og fremdeles høy på meg selv.

Forrige søndag. Blå himmel, strålende sol. Gamle Gubben Grå og jeg som går tur ved Høvikodden. Nyter sola, havet og vinteren som er på hell. Det de første spede tegnene på vår.

Det er ikke de store tingene som skaper de lykkeligste øyeblikkene. Det er de små øyeblikkene som bare er….

Når var du lykkelig sist?

3 kommentarer
    1. Lykkelig som bare det i morges da jeg dro bort gardiner fra soveromsvinduet. 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞 og blå himmel.
      Det regner IKKE? Blås i giktsmerter i en tredel av leddene pga væromslaget. Blås i at det er kjøligere. SOL!
      Det er de små ting som teller.

    2. Jeg har og vært ute i sola, det var lykke å bli våt på beina i sølepyttene som fylte gangstia.
      Fremdeles 90 cm snø på målestaven på plenen til naboen. Men det smelter litt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg