Tur på isen

I går tok Gamle Gubben Grå og jeg med oss Charlie Chihuahua og gikk en lang tur på Steinsfjordisen. Hele 6 kilometer ble det.  Det er ikke noe som er så fint på en slik solrik februardag enn en tur på fjorden.

Vi var langt fra alene på isen. Jeg tror det er utrolig lenge siden jeg har sett slik folkevandring av glade mennesker med skøyter, spark, sykkel, føtter, pilkestikke og store smil.

Rundt om kring på strendene satt folk og koste seg i sola med varmt drikke og enkelte bål for grilling av pølser.

En flott dag.  Vi gårcen fin tid i møte!

9 kommentarer
    1. Det er et fantastisk vintervær vi har for tiden, bare å glede seg over det, egentlig.
      Men kjenner at kulden er litt vel hard for min del! Her er det også enorme mengder snø, og jeg tenker med gru på at alt må bort før våren kan slippe til. Ser for meg både flom og glatte veger før vi kan rusle rundt i mildt vær, og kjenne sola varme ansiktet. Det blir noe du! 🙂

    2. Det var virkelig flott i helga, – ble en sparktur på lørdag og skitur igår. Litt vel kaldt, men sola har begynt å varme.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg