Hvor får de all denne selvfølelsen fra?

I det siste harjeg reflektert litt over en del ungdom jeg møter, eller ikke direkte ungdom, mer unge voksne.  De har en selvfølelse som fører dem langt over alle oss andre – og langt opp i skyene.

“Jeg trenger ikke sikkerhetsutstr, for jeg faller aldri, ” sa min unge sønn på toppen av slalømbakken.

“Jeg vet at jeg er fysisk mye sterkere og klokere enn de andre” sa duelanten i Robbinson.

“Jeg må tone ned hvor flink jeg egentlig er, for at dere akal kunne se en utvikling” sa den nyansatte og nyutdannede.

 

Mulig de har mer selvfølelse enn meg, men mye mindre selvinnsikt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg