Deilig med helg

Jeg har ikke skrevet noe på noen dager, men det er ikke fordi jeg har sittet og kost meg med cola og marsipan og helt sluttet å gå. Neida. Skrittelleren viser fremdeles et overforbruk av skritt, og selv om jeg koser meg litt ekstra i helgen er det ikke blitt de store utskeielsene..  

Fredag hadde jeg en liten tur innom vekta, og selv om kiloene ikke hadde rast av, hadde det ikke kommet noen flere heller.  

I dag har jeg trimmet godt. Har løpt kjellertrappa opp og ned en mengde ganger. Jeg har ryddet det vi kaller “Kles-rommet” ett av soverommene i kjelleren som vi har brukt til oppbevaring av lintøy, skistøvler, sportsklær, arbeidsklær etc.  Fordi også alle baljene og eskene med julepynt har stått der nede, så har det ikke vært så mye gulvplass ekstra og rotet har ikke blitt lagt på plass, og det hele har blitt litt uryddig.  I tillegg har jo guttene vokst en god del, slik at mye er blitt for smått. I dag har jeg hatt en real opprydding. Det var litt av en jobb, men du så godt å få gjort.  God trim var det og.

Så, nå er jeg straks klar for ny uke og nye muligheter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg