Det hadde jeg helt glemt…

Et smil brer seg over ansiktet til denne kjerringa, hun sitter og skroller litt på telefonen og ser på gamle bilder.
Jeg kjøpte jo en liten bunke interiørblader på Fretex på torsdag. De hadde jeg helt glemt. Det er ikke noe som får denne kjerringa til å senke skuldrene og slappe av, være helt i sin egen boble som en bunke interiørblader. Sitte der og bla, finne gode ideer. Klippe ut, sette i permer og bli inspirert.
Tenk, det ligger tre, fire blader og bare venter på at jeg skal bla i dem og kose meg! Jeg kjenner skuldrene senke seg bare ved tanken.
Lykke i en bunke gamle blader.  Det er ikke alltid så mye som skal til.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg