Se hvem som er med på ferie…

Anna Rasmussen, et nytt bekjentskap for meg, troner i dag på bloggtoppen. Hun deler bilder av hvem eller rettere sagt hva som er med på ferien til Frankrike.  Det er selvsagt noen gelebjørner som skal gjøre underverker for håret hennes. Fra før har jeg hørt om gelebjørner for å bli brun. Det finnes sikkert en type gelebjørner til et hvert formål.  Gamle Gubben Grå er veldig glad i slike gelebjørner fra Haribo. Usikker på om det er håret eller huden han mener blir bedre etter å ha langa inn på med en pose av de…

Jeg har ikke med meg noen gelebjørner på ferie.  Eller, nå vet jeg ikke om det å legge terrassegulv i øs pøs regnvær og dele senga i ei kald hytte med en egoistisk chihuahua som sniker seg til hele hodeputa hver gang jeg er nede i lia et nødvendig ærend i løpet av natta defineres som ferie… (For den som lurte, jeg var nede i lia tre ganger i løpet av natta, i T-skjorte og truse. Og, ja. Det har regnet i hele natt.)

Den jeg derimot har med på “ferien” i tillegg til Charlie Chihuahua og Kjøteren er selvsagt Gamle Gubben Grå. Det hadde ikke blitt mye gulv uten han.  Jeg er for glad i livet og telefonen min til å ta bilde av han der han sitter morgentrøtt i pysj og myser mens han nyter dagens andre kaffekopp, så jeg tok et bilde fra vi var i Oslo tidligere i sommer.

9 kommentarer
    1. Du store..er MammatilMichelle ( nå Anna Rasmussen) virkelig nytt bekjentskap? Jeg ble litt imponert her…over at du har klart å unngå den bloggen til nå. 😁

      Det regner her også, tåka ligger tjukk som graut, og gikta sitter i både korsrygg og hofter. Dessuten fikk jeg bare 4 timers søvn. Det skal bli en lang, trøtt dag.
      Kos dere med hyttefiksing.

      1. Mamman til Michelle har jeg jo fått med meg, men ikke lest så mye. At hun er Anna Rasmussen hadde ikke hjernebarken min registrert.

    2. Fint bilde fra Oslo, – litt sånn 50-talls. Artig sykkel! Gelebjørnene fra Haribo er visst de eneste vi har vært borti også, – satser på at det hjalp for det meste. 😉 Masse regn idag også, – ikke så trivelig å være på hytta da, men håper dere fikk gjort det dere planla. 😊

        1. Japp er nok nærmere sannheten enn Frodith. Gamle Gubben Grå er en liten spjæling, og ingen bamse-type. Mens denne kjerringa her er ei ordentlig binne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg