FRIIIIII !!!!!!

Etter nok en arbeidsperiode kronet med å arbeide dag og natt, har jeg nå tatt helga.   Ryggen hverker og jeg er sliten og grinete, men en liten lur og humøret bedres betraktelig. Sola skinner ute og vnøen smelter  Det lir mot vår. Er jo 1.mars i dag, og mars er en vårmåned. Dattereen som har burdag i morgen har alltid hevdet at hun er et vårbarn, og at det er vår når hun har bursdag. Så det så. (Ofte til tross for snø og kulde….)

Nå er datteren flytt 140 mil nordover, så i morgen setter jeg meg på flyet og flyr opp til henne. Så skal vi kose oss fem dager til ende. Det skal bli kos. 2 og en halv måned siden sist jeg så henne. Gleder meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg