Orker ikke, gidder ikke……

Host, host, host….

Orker ikke reise til drammen i dag. Ledelsen får klare seg uten meg.

Host, host, host……

Orker ikke sitte på kontoret og svare på mailer. Tok de som hastet mest i går. Det får holde.

Host, host, host……

Men kommunestret må forberedes. Hunden må luftes. Og Påskekrimmen bør være ferdig i løpet av dagen. Husarbeid burde jeg og finne tid til. Snart påske. Hyggelig med ryddig og rent hus til høytiden. Gamle gubben Grå og guttene skal værepå hytta sammen med onkel me av påsken mens jeg jobber. Men jeg vil jo ha litt påskepynt og påskestemning rundt meg jeg og…

Host host host… i morgen er det ny arbeidsdag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg