Første sponsor har dukket opp.

Jeg ser jo at lesertallene mine har mangedoblet seg det siste døgnet.   (Det har antagelig sammenheng med at jeg svidde av 15 kr i blogg-shout.)
Jeg har og fått en ny fast leser, og er nå oppe i et antall som nærmer seg skonummeret mitt. 
Dette begynner å bli noe! Sophie Elise, din tid på toppen er forbi. For her kommer ei diger dundre i over hundre og bare RASER oppover blogglistene. 
Nå i kveld ble også min første sponsorgave levert på døra.(Helt sant!) Eller den ble faktisk ikke levert på døra, men båret inn og plassert ved siden av meg her ved spise-/ skrivebordet. 
Min første, og enn så lenge, eneste, sponsor; Gamle Gubben Grå hadde vært en tur på Kiwi og plasserte en halvliter Coca Cola foran meg. “Sånn, nå har jeg sponset denne blogginga di” sa han med et lurt smil. 
Så nå venter jeg bare på fortsettelsen.  Det gassdrevne forbrenningstoalettet står øverst på ønskelista.

2 kommentarer
    1. Herlig…. hvis det fortsetter med en hver dag nå så :))) Spennende å høre:)) Et lite tips til deg. Gå inn her og registrer deg: https://advrl.com/161/58792/d Jeg gjorde det for ca. to mnd. siden og plutselig fikk jeg en forespørsel….. ps. jeg hadde glemt ut at jeg hadde registrert meg her.. så jeg ble ganske så forundret:))) Altså – det kan ta sin tid. Jeg fikk ikke tilsendt produkt men fikk penger for et innlegg……

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg