Alt om kvelden i går….

Isabell Raad deler “alt”fra den første kvelden jentegjengen hadde på Ibiza. og er selvsagt på førsteplass.
Jeg er på 83. plass og gjør selvsagt som toppbloggeren og deler alt fra kvelden i går.
For i går kveld hadde jeg besøk på terrassen av “Helsesekretæren med det lange lyse håret” og “Hu som ikke er så pen men veldig klok”. To flotte damer jeg har kjent i en årrekke.  Vi hadde avtalt å treffes til litt bobler og mye skravling.  Og det ble en herlig jentekveld.  Klokka var vel rundt midnatt før de brøt opp.

Selvsagt kommer jeg ikke til å avsløre stort av det vi snakket om.  Pust lettet ut mine damer. Isabell avslører heller ikke stort av hva hennes jentegjeng gjorde den første kvelden på Ibiza.
Det som ble sagt rundt terrassebordet her ute blir rundt terrassebordet. Men det er ikke tvil om at vi trenger slike kvelder- alle tre.
Trenger noen å snakke fortrolig og uformelt med om utfordringer i jobben og i rollene våre ellers.  Vi er en mellomledere, en frittalende frilanser og en frustrert tillitsvalgt.  Vi er flinke til å arbeide, samvittighetsfulle og ikke alltid like flinke til å ta vare på oss selv.  Vi har kjent hverandre i en årrekke, og er trygge på hverandre.
Jeg vet at mange menn i ledende stillinger, eller med sentrale roller i samfunnet har sine “Gutteklubben grei” sine nettverk.  Dette her er min “jentegjengen grei”

Det var en herlig kveld. Colaflasker og vinflasker ble tømt. Pizza ble spist og skravla gikk i ett mens sommerkvelden gikk over til sommernatt. Jeg kommer til å leve lenge på denne kvelden.

 

6 kommentarer
    1. Sånne kvelder trengs noen ganger ja.😊
      Det blir veldig sjelden for min del, pga helsa, men veldig hyggelig og ikke minst noe og leve videre på ei god stund etterpå 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg