Byvandring, bad og brudgommens tale

Så er man tilbake på en trettende plass. I grunn ikke så rart. Var liksom ikke den store bloggdagen i går. Det var ikke det jeg prioriterte tiden min på.  Må jo jobbe litt en gang i blant og.

Ida Wulff og Mette Ask på andre- og femteplass på bloggtopplista hadde heller ikke tid til å blogge i går.

I grunn ikke så rart når det gjelder Ida Wulff.

Kanskje ikke når det gjelder Mette Ask heller.  Men er litt mer overrasket der. Jeg mener, kjerringa har jo basert bloggen sin på forholdet sitt til Huseyin, og når ektemannen endelig kommer til Norge og de skal begynne sitt nye liv sammen blir det putt stille.  Det var jo nå hun kunne blomstre på bloggtoppen. For nå er leserne nysgjerrige. Hun kunne fint ha skrevet om denne tiden uten å være utleverende.
Litt tid til blogging bør det jo og være.  De er jo i karantene.
Men nei da. Putt stille.

Andrea Sveinsdottir har vært på byvandring og hatt frokost-date med samboeren. Ser hyggelig ut, og så fikk hun skrevet et reklameinnlegg for en del klær samtidig

Så har vi Stine Skoli på en tredje plass.  I dag viser hun oss badet sitt.  Og som alltid når hun viser oss ett av rommene sineblir jeg bare sittende med hakeslepp .Det er så lekkert, så gjennomført, så gjennomtenkt.
Ikke helt min stil, men dog. Flott er det. Skittentøyssjakt, sotet glass i dusjnisjen så du kan dusje i fred selv om noen andre er innom badet, eget garderoberom i tilknytting til badet. Ja her er det tenkt på det meste.

Så har vi bare Kokkejævel igjen da.
Ja, han er fremdeles  på toppen selv om han bare har en tredjedel av det antall sidevisninger han hadde på en normalt god dag tidligere. Litt overraskende, for i går var det ikke mat men livet mellom måltidene.  Det pleier å gi klikk.  Har blodfansen sovna?
For mannen som bretter ut livet og følelsene sine på blogg og som kaller seg forfatter selv om han bare har gitt ut en bok sliter med å finne ordene og ber om hjelp til å skrive Brudgommens tale.
Han fisker så etter de rette formuleringene med å spørre blodfansen om hva de husker av talen som ble holdt til de når de var brud.

Joa, han får svar.  11 stykker.  Men de svarer bar at ja det husker de, eller nei de fikk ingen tale.  Ikke en god formulering han kan bruke.

Kanskje er blodfansen lurere enn jeg tror.
For hvem brud vil egentlig ha en tale skrevet av kjerringer i kommentarfeltet på blogg?

Hva tar jeg med meg fra toppbloggerne i dag?

Jeg vill be med meg Gamle Gubben Grå på byvandring og lunsj.
Frokosten har vi alt spist, klokka er over 7. Jeg har et skype-møte klokka 10. Så det må bli lunsj og ikke frokost.  Da er det nok og blitt en fin dag ute. Det er kaldt nå, men skyfri himmel så det blir nok bra. .

Så må jeg vel vise dere badet vårt.
Jeg har vist dere mange bilder fra det rosa gjestetoalettet, men badet har jeg ikke vist dere så mye av. Det er langt fra så lekkert som badet til Stine Skoli .selv om det ble pusset oppfor nesten 100.000 kroner da vi kjøpte Drømmehuset for snart 14 år siden.

Og så må jeg vel ta ansvar da, nåe ingen andre gjør det, og skrive Brudgommens tale for Kokkejævel
Følg med. Dette vil du ikke gå glipp av!

 

 

5 kommentarer
    1. Innleggene dine om toppbloggere gleder jeg meg til å lese hverdag. Du er så flink til å beskrive om dem og jeg blir kjent med dem gjennom bloggen din:)
      Jeg får ideer i hodet mitt også om ulike emner å blogge.
      Men ikke om badet, klær og brudgommens tale:)
      Jeg venter spent.
      Bilde av maten ser herlig ut:)
      Kos deg med gamle gubben grå:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg