Dagen i dag..

Livet går videre.  Livet går alltid videre.  Og selv om jeg er så sliten at jeg føler at jeg kneler, selv om dagen startet med et smell, så henger jeg med så godt jeg kan.
“Den som gir opp har tapt” sa faren min bestandig.  Og siden jeg ikke er en taper, gir jeg ikke opp.
OK, jeg krøp til korset og tilbragte et par timer på morgenen under pelspleddet men så kreket jeg meg opp – og ut.  Tok med meg Gamle Gubben Grå og hundene og kom meg ut i den fine høstdagen.
Det ble ikke så veldig lange turen.  Kjøteren ville snu og gamle snille Kjøteren får det som han vil. Men det var godt å komme meg ut i skauen igjen.
Problemene er ikke løst, ikke et eneste ett.  Men jeg tror ikke det har dukket opp flere etter at jeg krasja bilen til Gamle Gubben Grå i morges.

Etter litt husarbeid, og middag var det på tide og ikle seg røde klær og bli Røde Brit igjen.
“Norsia tenker tanker”, Ringerikes lokale tenke-tank skulle samles for å evaluere valget, og selvsagt møtte vi politikerne mannsterke opp.

E engasjerende kveld.  Selv om jeg nok ikke var veldig aktiv.  Jeg lyttet mer enn jeg snakket.  Har ikke energi til mer i kveld.  Men lytting er også viktig, og det er mange som prater – enkelte sier kanskje litt mye.
Jeg kjente engasjementet smitte.  Men jeg snakket ikke på innpust og utpust da vi kom hjem.

Nå nærmer klokka seg midnatt.
Det har vært en lang dag.   Jeg er sliten. God-sliten- Fysisk sliten.  I kveld kommer søvnen lett.  Jeg håper jeg får sove hele natta.

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hjelper på å komme seg ut å få sollys og frisk luft…
      For min del blir det litt lite ute jo lenger på året det blir.
      Men i dag skinner solen, og det kjennes godt å ikke sove bort dagen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg