Dette er altså toppen av Norsk blogging…

I dag synes jeg det er på sin plass med en aldri så liten irettesettelse, eller motiverende oppfordring For i dag er jeg helt nede på en trettende plass. Og nei, det er ikke dere leseres skyld, men selvsagt toppbloggerne. Jeg mener hvordan kan jeg skrive interessante og gode innlegg om toppbloggerne når de ikke leverer? Shit in – Shit out  er det noe som heter.

Ida Wulff, dagens andre plass,: Ikke noe nytt som vanlig.  Hun henger der nesten helt på toppen ved å levere i snitt ett innlegg hver tiende dag.
Men taktikken om ikke å blogge virker ikke for alle.  Jeg blogget nesten ikke i går, og raste fra 11. til 13.plass.

Det nest trendy etter å ikke blogge er å skrive om mat.
I dag kan du velge om turmat inne hos Spis og Spar. Det er gratis. og er en samling linker inn til gamle mat-innlegg. Det gir selvsagt klikk. Ett for å lese hovedinnlegget og et klikk for hver av sidene du åpner.
Eller du kan velge å gå inn hos Kokkejævel og se på en oppskrift på nakkekoteletter med bakt potet.
Bare se men ikke røre!
For hvis du har tenkt å benytte deg av oppskriften må du straks og med en gang vippse to kroner til Kokkejævel.  Ja hvis du ikke allerede har inngått årsabonnement på Kokkejævel og fritt kan benytte deg av oppskriftene hans.
Er litt usikker på om du må betale hvis du bare blir inspirert til å lage bakt potet eller steike deg en nakkekotelett,

På andre plass har vi Mette Ask .
Huseyin, ektemannen hennes har kommet hjem og skal bo her for alltid,

om han da ikke skulle velge å flytte tilbake til Tyrkia vel og merke. 

Sitater er direkte klipp og lim far Mette Ask sitt blogginnlegg, og ikke slemme meg som er en ondsinnet mobber.
Jeg synes bare det er en rar innledning på et innlegg om starten på et samliv.

Da Gamle Gubben Grå kom flyttende fra Oslo og opp til meg en oktoberdag i 1990  tror jeg liksom ikke det at han kanskje kom til å flytte tilbake til Oslo en eller annen gang var det som lå forrest i pannebrasken.  Jeg gledet meg bare til at vi skulle være sammen – for bestandig.
Kanskje derfor samlivet vårt har vart i over 30 år. Vi har liksom aldri sett på det som noe midlertidig.  Vi gikk inn i dette forholdet med håp og tro om at det skulle vare livet ut.
Vi har aldri hatt en plan B, selv om vi jo som andre vet at mange forhold ryker.

Da er det bare en blogger igjen av de fem på topp.  Andrea Sveinsdottir på fjerde plass.

I dag synes jeg Andre har det mest interessant innlegget av de fem på topp
Hun har et reklameinnlegg hun har kalt “Favorittantrekk i Februar” 
Når jeg mener at dette reklameinnlegget er det mest spennende på bloggtoppen sier det i grunnen ganske mye. For det er et helt vanlig reklameinnlegg for klær jeg aldri kommer til å kjøpe.

Hva tar jeg med meg fra toppbloggerne i dag? Ikke stort. Mulig det kommer et blogginnlegg om mat.  Jeg vet jeg lovet det i går og.  Det kom aldri. Men så laget jeg ikke mat heller. Datteren hadde bursdag og vi gikk ut og spiste.

 

 

 

7 kommentarer
    1. Ser ut for at eg må opp på Topp5 med noen sprell slik at du får noe vettugt å gjøre (ref strikking på stranda f.eks) Er du keen på noe isbading eller hva kunne du tenkt deg?

      Ha en eventyrlig dag 🙂

      Vibbedille 🙂

    2. Du klarer å skrive artig innlegg likevel om toppbloggere:)
      Jeg skjønner det ikke heller hvorfor noen er på toppen når man ikke legger ut innlegg:)
      Ja, ja. Det er forskjell på folk:)
      Ha en fin dag.

    3. Traff kona mi da hun var 13 jeg og nå er hun 65. Alzheimer stjeler henne litt hver dag, men fremdeles lyser øynene hennes opp når hun ser bustehodet mitt. Bruke mye tid sammen og finne felles interesser bygger et sterkt vennskap som man flyter på når kjærligheten har litt magrere kost.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg