Drømmehuset for meg selv…..

Oppvaskmaskinen durer fornøyd.  Det samme gjør vaskemaskinen nede i kjelleren.  Jeg har vasket og styrt litt ute på trammen. Snart kommer solvarme dager man kan nyte der ute. I dag er det litt kald sno til at det frister å ta lesestunden ute.
Charlie Chihuahua og jeg har vært på to turer. Nå ligger han fornøyd og koser seg på saueskinnet sitt som ligger badet i sol gjennom verandadøra.
Og nå har jeg tenkt å følge Charlie sitt eksempel flate ut på sofaen under et pelspledd, halvveis lytte til radioen i bakgrunnen og kanskje sove litt.

Boka jeg har holdt på med med ujevne mellomrom siden jul har jeg som mål å få lest ferdig i påsken. Fikk unna en del kapitler på hytta, I tillegg til at jeg ble ferdig med boka om norsk kvinnehistorie. For meg har alltid påske vært tid for å kose seg med en god bok eller flere.

 

8 kommentarer
    1. Påske og bøker hører sammen, helst ute på terrassen 🙂 Her snør det i dag,så det leses og det spises, inne.

    2. Jonas Jonasson er han med 100-åringen, eller? I så fall en fantastisk fortelling, sikkert. Siden rømmingen fra aldershjemmet allerede er fortalt! 😂😂
      God litteratur-påske!
      .
      Nå måtte jeg bytte nettleser for å legge igjen en kommentar her. Har andre opplevd det?

    3. Har lest eller lyttet til flere bøker og det var herlig. Koset med datteren også som er hjemme fra Oslo. Hun tok koronatest først og da svaret var negativ, fullførte hun den bestilte turen til sin mor. Herlig!
      Lykke til med lesing:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg