Har aldri hatt pels eller dunjakke….

Ble ikke noe bloggtoppmista på meg i går heller. Kanskje var jeg litt sent ute med innleggene mine. Kanskje er ikke kritikk av regjeringen så interessant.

Så i dag har jeg tenkt å skrive om jakker. Nærmere bestemt vinterjakker. Og dette er absolutt ikke et sponset innlegg. Sophie Elise skriver om vinterjakker, så da gjør jeg jo det og.

Sophie Elise sliter med å finne varme jakker når hun forsøker å unngå pels og dun.  Vel, jeg har vandret rundt en vinter eller 50, aldri hatt pels eller dunjakke og ikke frosset i hjel ennå.

2 kommentarer
    1. Dårlig med dun og pels her også, enda så kaldt det var i oppveksten min. Skjønner ikke hvorfor de absolutt trenger SÅ varme klær, – de er jo ikke ute i -40 i lange tider liksom!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg