Hvis du har tungt for det….

 

Jeg har ramla helt ut av lista.  Det ene innlegget jeg postet i går kom aldri på forsiden, det gjør noe med antall sidevisninger.  Snakk om nedtur..

Isabell Raad er fremdeles på toppen av lista.
Hun forteller at det er 20 % på Nelly.
Det samme forteller Andreasveinsdotter på 6. plass og Sofienils1 på 8. plass, og da jeg skrudde på PCn var det disse tre som liksom var headeren.

Så hvis du har tungt for det:

DET ER 20% HOS NELLY 

Jeg handler ikke hos Nelly.  Jeg er heller ikke sponset.  Men så har jeg jo også ramla helt ut av lista Er ikke som andre bloggere. Og det er jeg i grunn glad for.

1 kommentar
    1. Handler heller ikke hos Nelly. Figuren min er ikke helt der tøyet til Nelly er. En datter handler der, eller handlet. Vet ikke helt om hun gjør det ennå, siden hun virker å ha byttet klesstil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg