Jeg deler hemmelighetene mine…..

Selv om jeg gjorde gode forsøk klarte jeg ikke å karre meg opp på bloggtopplista denne helga heller.  Så tilbake til å lære av de som virkelig kan det.  Isabell Raad, hun er dronninga denne dagen og.  Og hun deler sine hemmeligheter med leserne, selvsagt i et reklameinnlegg. Så der i gården er det sponsede hemmeligheter…. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. …

Dette innlegget er ikke sponset.
Det er ingen som vil sponse mine hemmeligheter. Og selv om bildet er av Hønefoss Hjelpefengsel er det ikke fordi jeg har planer om å avsløre hemmeligheter som kunne få meg bak lås og slå.  For meg er det bare et fint bilde.  Jeg poster heller bilder av hus enn bilder av meg selv.

Men så over til hemmelighetene.

  1. Jeg synes menn ofte er enklere å forstå enn kvinner. (Isabell sier omvendt, og skulle ønske hun var lesbisk.) Men jeg synes menn har en mer direkte og ærlig måte å være på. Ikke så mye intriger, og baksnakking.
    Kvinne er kvinne verst er det noe som heter.
    (Dette er vel egentlig ikke noen hemmelighet.)
  2. Jeg tar aldri bilder av andres mat.  Bare min egen.
    (Heller ikke store hemmeligheten)
  3. Isabell har hoppet over nummer tre, så da gjør jeg det og. Kan hun ikke telle?
  4. Da jeg var yngre fortalte jeg gjerne venninnene mine akkurat hva jeg mente om kjærestene deres.  Jeg skulle rydde opp hver gang ei jente var i et elendig forhold. Det ga meg mye problemer, og innimellom noen sure venninner. Når jeg tenker over det, muligens noen færre venninner også.
    Nå ser og hører jeg, tenker mitt – og er der når de gråtende kommer å forteller meg at det er slutt.
  5. I likhet med Isabell sover også jeg naken
    (Og der fikk du noen bilder på netthinna som det skal godt gjøres å slette,)
  6. Jeg klarer meg helt greit uten pedikyr.
    (Trolig heller ikke en hemmelighet hvis du tar et blikk på føttene mine)
  7. Jeg har ingen nære venner på Instagram
    /Tolk det som du vil)
  8. Det jeg bruker mest penger på i løpet av en måneder nok hus og hjem. Altså huslån, forsikringer, vedlikehold etc.
  9. Det finnes øyeblikk i et langt samliv da man skulle ønske man var singel. Kanskje ikke så lenge av gangen, men innimellom når Gamle Gubben Grå er helt håpløs….
    Regner med at Gubben har det på samme måte.
    Men vi holder nå ut…og det er jo det beste i lengden.

Syntes du dette var lite spennende hemmeligheter?
Vel, vil du ha mer spennende hemmeligheter må jeg nok sponses….

5 kommentarer
    1. Spennende det her ja..ble liksom litt bedre kjent med deg når jeg vet hva du har på deg /ikke har på deg når du sover.. Likte også ..tar ikke bilder av andres mat..hehe..

    2. Nå har du manipulert meg ( kjekt å skylde på deg for mine egne handlinger) til å stikke innom bloggen til hun på toppen..bare for å se hva i alle dager hun egentlig skriver. 🙄

      Jeg sluttet å sove netto da revmatikeren i meg våknet. Fryser meg ihjel til tider. Deasuten slo det meg at det er greit å ha tøy på i tilfelle brann om natten. ( Det har brent 3 ganger i nabolaget så nær at jeg hostet av røyken.)

      Det der med matbilder er ikke helt enkelt. Bloggeren bunnytrash skrev for en tid siden at han syntes matbilder ofte så ekle ut. Han har rett! Noen ganger legges det ut bilder der maten ser resirkulert ut! Eller man har fotografert oppi gryta..med matklin oppetter kantene etter all røringen. Det ser bare ulekkert ut på foto.
      Det er ellers blitt kaldere her igjen og nå melder de atter en halvmeter snø. Håper den lander hos deg og at jeg slipper unna en gang til.

    3. Huff da. Var ikke meningen å manipulere deg -eller å gi Isabell Raad flere klikk.
      Det å ta fine matbilder er en kunst. Har prøvd mange ganger, men maten ser ikke så kul ut på bildet som på tallerkenen.
      Det er kaldt om natta, men strålende klart og sol om dagen. Til og med jeg begynner å tro på at det kanskje blir vår i år og. Spådd mellom 30 og 40 cm nysnø natt til onsdag. Men du kan godt få det du. No problem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg