Jeg er på bloggtopplista….

Flott start på uka.  Jeg er tilbake på bloggtopplista.  Kanskje ikke noen topplassering akkurat. Jeg er på 93.plass.  Og det skyldes nok at jeg delte mitt litt politiske blogginnlegg om skolevei og politikk og matematikk på fjesboka.  Det er en sak som engasjerer mange her på Ringerike, og mange delte den videre…
Så  om politikk er viktigere enn bloggtopplista kan man jo slå to fluer i samme slengen.

For de som syns politikk er spennende, driver vi nå og leter etter behandlingen av et forslag fra Rødt i 2008, lenge før jeg ble politisk aktiv, og hvem som eventuelt stemte for.
Jeg driver og å undersøker en annen politisk sak som jeg nok kommer tilbake til.  Politikk er gøy.

For de som er mer opptatt av bloggtoppen.
Ny toppblogger i dag.  Annarasmussen.  Hun har en Q & A.  Det har jeg forsøkt før med null respons – men har du noe du lurer på, fyr løs. Jeg svarer gjerne

6 kommentarer
    1. Så kult som de unge ville ha sagt ( kanskje) at du har havnet blandt de topp 100. Du har en ganske god måte, (uff de hørtes ikke riktig ut), måte å skrive på og jeg fant bloggen din ved en tilfeldighet rett og slett. Fortsett slik du gjør så skal du se at du fortsetter oppover.

    2. Så gøy å være på lista da. Det er alltid stas å ha lesere og sidevisninger, ellers hadde det ikke vært noe inspirerende.

      Jeg bruker WordPress og kjente ikke til den lista før jeg googlet den her om dagen og så at jeg ville ha vært på ca 40.plass

      Ønsker deg en flott mandag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg