Jeg svarer på ryktene….

Nå har jeg klart å komme meg opp på en 53. plass på bloggtopplista, så nå går det raskt mot toppen.  Da oppstår det raskt rykter, og derfor har jeg tenkt å motbevise de med en gang.  Smart ikke sant?
Nå er det bare det at jeg ikke har hørt noen av ryktene som går om meg.  Jeg avviser ikke at det verserer rykter, men som folk flest er vel jeg og den siste som i såfall får høre de ryktene…
Men Isabell Raad, som enn så lenge er på bloggtoppen, svarer på rykter hun har snappet opp om seg, så jeg låner de og tilpasser de til meg.  Det er jo alltid de samme ryktene som går om oss toppbloggerne.

At du er en veldig sjalu kjæreste.

Nja… sjalu og sjalu…. Jeg liker ikke at Gamle Gubben Grå vier for mye oppmerksomhet til andre damer. Men nå har vi vært sammen i snart 30 år uten at jeg har hatt noen grunn til å være sjalu. Så jeg synes et slikt rykte er veldig overdrevet. Sikkert satt ut av hu derre kjerringa som liksom “bare” ønsker å være  venninne med Gubben. Jeg skulle ha… Men sjalu jeg? Nei det er jeg ikke.

At du er 148 cm lang.

Niks. Jeg er 175 cm lang. Ikke tror jeg at jeg er 148 cm bred heller, så det er ikke der misforståelsen ligger.

Stemmer det at du skal i fengsel?

Fengsel???? Jeg???? Det er de mest sinnsyke ryktene jeg har hørt. Mulig jeg kan ha tråkket litt hardt på gasspedalen en gang eller tre. Fikk et forenklet forelegg for en tid tilbake. Men de vil nok heller ha cash enn at jeg skal få opphold med vann og brød dekket av staten.

Jeg har hørt at du lyver om at håret ditt er ekte, når du egentlig har Extensions.

Håret mitt er ekte. Hadde de pistrete hårstråene jeg har på hodet vært extensions hadde jeg krevd penga tilbake.

At du har fjernet ribbein.

At jeg har hva-for-no??? Fjernet ribbein??? Jeg vet at salige Adam fikk fjernet et ribbein da Gud ville skape kvinnen. Men at det skulle være pay-back-time nå, og at jeg liksom skulle stå for den betalinga har jeg ikke hørt noe om.

Jeg vet at noen gale kvinner opererer vekk ribbein for å få den riktige slanke midjen. Og da jeg var ung var jeg så slank at man kunne telle ribbeina utenpå Busnell genseren, jeg tuller ikke. 175 cm høy og 54 kilo lett. Det var meg for lenge lenge siden. Hadde jeg vært ung og så slank i dag kunne jeg nok fått ideer om å operere vekk utstående ribbein, men nå er de for lengst skjult av tykke lag med spekk.

Jeg har hørt at du fester hver helg.

Niks. Det er lenge siden jeg festa hver helg. Det var vel i 86, 87 og 88. Altså over 30 år siden. Nå varer 3 literen med rødvin minst en måned.

At du angrer på huset du har kjøpt.

Niks. Huset er Drømmehuset. Har ikke angra et sekund på at jeg flyttet fra “Huset i skogen” i Kryllingland.

Stemmer det at du har planer om å flytte til London?

Flytte til London? Jeg som knapt forstår halvparten av språket, og langt fra behersker det. Ikke er jeg så glad i biler som kjører på feil side av veien, smog og fish and chips heller. Det er liksom ikke my cup og tea.

17 kommentarer
    1. Når du er på vei mot bloggtoppen er det bare å ta med ryktene på kjøpet ja..hehe.. Godt du fikk avklart en del ting her.. 1,75 er jeg også..

    2. Så kjekt å se at det å skryte av bloggen din i går fikk fart på bloggplasseringen 🙂 Nå håper eg bare at mine lesere setter like stor pris på dine innlegg som det eg gjør 🙂 Lykke til med veien mot toppen, eg tror du hadde gjort deg god der oppe 🙂

      Klem Vibbedille 🙂

      1. Jeg var ikke klar over din blogganbefaling. Så utrolig kos!! Jeg er ofte innom bloggen din og ser på alle de fine strikkeoppskriftene.De tøflene i går var bare kjempefine.

    3. God tur mot toppen,, men håper du slipper unna alle ryktene 😀 Har aldri skjønt hvorfor så mange skal ha så mange meninger om andre 🙂

    4. Hei. Det var jeg som en gang spurte om du var “opphengt” i Isabel Raad. Du svarte meg på en så fin måte på hvorfor du skrev så mye om henne. Siden den gang har jeg vært innom bloggen din hver dag. Fortsett med dette. Det er morsomt, herlig og uhøytidelig. Gratulerer med klatringa videre. Stå på. Gleder meg til neste innlegg. Klem fra Lise

    5. Du har uten tvil funnet din stil og måte å blogge på. Når du får meg til å le høyt, er det bra skrevet. Min form for humor..hehe.
      Begge står på storfot, men du er 10 cm høyere enn meg ( jeg har krympet 2 cm på mine eldre dager, nemlig). Jeg er ikke helt sikker på om jeg liker at du har den høyden jeg egentlig ønsker meg…🙄
      Jaja, man kan ikke få alt her i livet!

        1. Sist jeg fornyet passet hos politiet og samtidig leverte inn det gamle, spurte jeg om hva jeg skulle skrive på høyden:” Det står 167 cm i det gamle, for det har jeg vært i alle år, men jeg har målt to ganger nå og er 165 cm”.
          Damen så på meg og sa: “Da skriver du 165”
          Pokker!
          Neste gang er jeg vel 160, og til sist som sjuende mor i huset..det går bare nedover nå.

    6. Hehe, ja godt å få avklart endel av ryktene! Dere toppbloggere er litt utsatt sånn, så greit å få rydda opp. Vi er forresten akkurat like lange.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg